Aufsatzsuche

SIC! 2020, 225 ff. The right to parody at the intersection between freedom of expression and trademark law: an analysis of the legal framework of the European Union and Switzerland
MarkenR 2020, 217 ff. The burgeoning of trade mark law: An Indian perspective
MarkenR 2020, 209 ff. Die Marke als Instrument zur Monopolisierung sog. Sekundärmärkte
MarkenR 2020, 181 ff. The Fourth Revision of the Chinese Trade Mark Law
MarkenR 2020, 169 ff. Die Rechtsprechung des Bundesgerichtshofs im Markenrecht im Jahr 2019
MarkenR 2020, 129 ff. Freie Bahn der Unionsmarke - Teil 3: Die relativen Schutzversagungsgründe der Art. 8 Abs. 3, Abs. 4 und Abs. 5 UMV sowie allgemeine Grundsatz- und Verfahrensfragen
MarkenR 2020, 81 ff. Freie Bahn der Unionsmarke - Teil 2: Relative Schutzversagungsgründe - Verwechslungsgefahr
EIPR 2020, 312 ff. Protection of Unpublished Works after Death: An Analysis of Developments in Australia and the United States
EIPR 2020, 281 ff. Copyright in Letters
EIPR 2020, 272 ff. Reviving Collective Management: Will CMOs Become the True Mediators They Ought to Be in the Digital Single Market?

Seite: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Print Friendly, PDF & Email