Aufsatzsuche

MMR 2020, 207 ff. Stufenkonzept gegen Overblocking durch Upload-Filter
IIC 2020, 282 ff. The Constitutionalization of Intellectual Property Law in the EU and the Funke Medien, Pelham and Spiegel Online Decisions of the CJEU: Progress, but Still Some Way to Go!
GRUR-Prax 2020, 169 ff. Die Ansprüche nach §§ 32 I 3, 32 a I und II UrhG in der Praxis– Teil 2
GRUR-Prax 2020, 143 ff. Die Ansprüche nach §§ 32 I 3, 32 a I und II UrhG in der Praxis – Teil 1
GRUR 2020, 447 ff. Haftung von Plattformen für Rechtsverletzungen (Teil 2)
MMR 2020, 150 ff. Influencer-Marketing im Fokus des Kennzeichnungsgebots
IIC 2020, 187 ff. The Many Faces of the Average Consumer: Is It Really So Difficult to Assess Whether Two Stripes Are Similar to Three?
GRUR-Prax 2020, 171 ff. Markenrechtliche Ansprüche beim (Online-)Verkauf gefälschter Markenware
GRUR-Prax 2020, 117 ff. Beratungsbedarf im Markenrecht steigend
GRUR Int. 2020, 355 ff. AMS Neve and Others (C-172/18): Looking for a Greater ‘Degree of Consistency’ Between the Special Jurisdiction Rule for EU Trade Marks and National Trade Marks

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